Cilji:
- Ob literarnih delih uvajati otroke v svet drugačnosti in sprejemanje le-te.
- Razvijati občutljivost za vse oblike drugačnosti in večjo tolerantnost med nami.
- Ustvarjanje klime, ki bo otrokom z invalidnostjo omogočala enake možnosti, kot jih imajo vrstniki brez invalidnosti.
- Otroke motivirati in izobraževati za sprejemanje in razumevanje drugačnosti na vseh življenjskih področjih.
- Seznanitev s cerebralno paralizo ter drugimi invalidnostmi pri otrocih in odraslih in spoznavanje posebnih potreb in možnosti drugačnih oseb.
- Razvijati pozitivno samopodobo in čustveno inteligenco.
- Pomagati vsem otrokom uresničevati pravico do vključevanja in aktivnega sodelovanja v socialnem okolju.
- Aktivno vključevanje učenke (sošolke), ki je na invalidskem vozičku.
- Pogovori z različnimi strokovnimi delavci, ki imajo profesionalne izkušnje z drugačnimi (socialna pedagoginja, inkluzivni pedagog, specialna pedagoginja, logoped, pedagoginja in drugi) in spoznavanje njihovega dela.
- Krepitev prosocialnih vedenj.
- Nuditi strokovno pomoč učiteljem pri delu z učenci in starši.
- Svetovanje staršem.
- Seznaniti strokovne sodelavce v kolektivu z razvojnimi značilnostmi in posebnimi vzgojno – izobraževalnimi potrebami učencev.
- Poročila in vtisi otrok, fotografije, predstavitev o poteku in rezultatih projekta.
Koordinatorica: Nives Žirovnik.